uppvaknandet

Det handlar om att vakna upp i både hjärna och ögon.
Det handlar om att inte vakna upp med motstånd till dagen. I morgon kanske jag vet hur jag lättare ska välkomna världen.

Helgen bjöd på inflyttningsfest hos Jakob med chips och dipp, för att senare fortsätta på Strand där vi trodde oss bli jagade av polisen. Avslutningsvis åt vi mos och mozarellasticks för att komma i säng vid halv tre (!!). Kanske var det tur att vi var hemma så tidigt med tanke på att jag dagen efter skulle gå till jobbet. Kanske var det bra att jag i alla fall drack lite utav mina bakistabletter.

På lördag är jag helt ensam hemma. Finns det ett bättre sätt att spendera den än att sitta på Ritorno och skriva? På den frågan svarar jag med ett bestämt: nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0