finaste idén

Att ha Viasats alla filmer on demand - möjligheten att kunna se alla filmer när man vill - är ett fantastiskt under när man är sjuk. American Psycho, Wy Week With Marilyn, Sandor Slash Ida, Sanning Eller Konsekvens och Djungel George. Film hemma i soffan när den är som allra bäst.
 
Det här med att det nya inte behöver vara dåligt - jag gillar den tanken. Den nya innebär en förändring, en förändring att ändra på det man inte vill ha eller göra eller det man inte vill ska hända. Så jag tänker göra det. Det känns som en bra idé. Bästa idén på länge!
Tänk att man kan få sådana bra tankar när man är sjuk - jag behövde bara rensa kroppen och skallen på all annan skit innan de bra sakerna kom fram. Jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0