njutningen av livet

Det handlar om att jag har börjat se längre fram än bara till nästa vecka, nästa helg. Och hur bra det känns.
Njuta av att allting faktiskt rullar på ganska bra just nu. Att få må bra i det.
Att inse att det bara är jag själv som kan knuffa mig uppför backen. Det tyngsta lasset måste jag dra själv och ingen annan. Och att det inte är någon nackdel utan något fint och bra.

Lista på bra saker:
* Lägenhet i Bergshamra som är bland de finaste jag någonsin sett
* Kulturvetarprogrammet på SU tillsammans med Alice i tre år vilket aldrig kan bli fel
* Börja på en ny bok
* Få fortsätta bo med Sanna
* Kunna köpa möbler utan att behöva noja över en utflyttning inom en snar framtid
* Att ha ca 15 matlådor i frysen
* Njuta av att må bra
* Säsong 1-4 av The big bang theory på DVD inköpt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0