tankar om framtida liv

Grejen är att jag ska träffa någon som jag tycker är attraktiv.
Som inte röker.
Som tycker om att festa.
Som gillar musik.
Som har liknande värderingar i livet som jag.
Som politiskt åtminstone är mer vänster än höger.
Som vill ha barn.
Som kan tänka sig att skaffa katt eller hund. Eller fågel.
Som förstår ironi.
Som intresserar sig för mitt skrivande.
Som har mål i livet.
Som tycker jag är lite söt i mina glasögon.
Som får mig att tycka om mig själv.
Som får mig att skratta.

...

Listan skulle kunna göras så lång med grejer som för mig är en självklarhet att hitta hos någon jag skulle kunna tänka mig att leva med. Men hur i hela världen ska jag kunna hitta honom? Och han mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0