ett nytt jag

Det har hänt mycket sen årsskiftet. Opererad fot, Melbourne, piercing i örat och ny tatuering. Jag både ser ut som en ny människa och är en ny människa. Alla resor är bra - jag behövde göra alla dessa för att ha kommit dit jag är idag. Och det kommer komma en ny utmaning väldigt snart. Jag vet inget om hur den ska sluta eller vart den tar mig. Allt jag vet är att hur förberedd jag än gör mig så brukar det aldrig bli som jag tänkt mig. Nu gäller det bara att inte tappa greppet utan att faktiskt ta vara på tillfället som ges.
Den här gången har jag möjlighet att få sagt det jag vill säga. Det kommer jag också göra.
Den nya jag låter inte ögonblicket glida förbi längre. Den nya jag har höga klackar och vägrar låta någon annan trampa upp vägen för mig - det klarar jag så bra själv nu.


Kommentarer
Postat av: Mayra

Heja dig!! ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0